SZC logo

Székesfehérvári Szakképzési Centrum

OM kód: 203053/014 | 8000 Székesfehérvár, Várkörút 31.

Intézmény logo

Székesfehérvári SZC I. István Technikum

HírekKözérdekű adatokCLASSROOMKRÉTA

Galéria

Összes képgaléria
Osztálykirándulások 2024

Kirándulás 9.B

2024. május 31.|Major Zsófia

Egy pompás pénteki napra szerveztük a Tihanyi osztálykirándulásunkat. Nagy lelkesedéssel indult neki az osztály. Az esős időt jósló előrejelzés sem tántorított el minket attól, hogy belevágjunk ebbe az egész napos barangolásba a Balaton szebbnél szebb vidékén.

A hosszú, ám sok-sok vidám és vicces pillanattal töltött vonatút után meg is érkeztünk az első megállónkra, Balatonfüredre. Minden diák párosával készült egy pár soros előadásra, amivel egy adott látványosságot kellett bemutatnia Füreden, vagy Tihanyban. Elsétáltunk a kiválasztott témák helyszínére és meghallgattuk az előadásokat.

Sajnálatunkra a sétálás közben eleredt az eső, ezért gyorsan elindultunk a kikötő felé és kis várakozás után már szálltunk is fel a Tihanyba vezető hajónkra.

Abban a pillanatban, amikor megérkeztünk a félszigetre egy hatalmas zápor szakadt le az égből, amiért többen hálásak is lehettek. Az apátsághoz nem kellett felgyalogolni, hanem fedett kisvonattal utazhattunk. Megtekintettük az apátságot, a kilátást a Balatonra, majd az illatok házával folytattuk.  Ott részt vettünk egy nagyon izgalmas bemutatón, ami a különböző illatok és fűszerek történelméről szólt, és persze a tihanyi levenduláról.  „Tanárnő, mikor megyünk ebédelni?” – hangzott el egyre több gyerek szájából. Szerencsére hamar elértünk az étterembe.  Utána teli hassal és egy nagy löket energiával irányba vettük a hazafele vezető utat. Garantálhatom, hogy aznap este senkinek sem kellett küszködnie az elalvással.

Partnereink

SZC logo

Székesfehérvári Szakképzési Centrum

Székesfehérvári SZC I. István Technikum

8000 Székesfehérvár, Várkörút 31.